zondag 6 september 2015

visualisatie


Stel je tot in detail een dag voor uit je leven over vijf jaar.
  • Waar ben je?
  • Met wie ben je?
  • Wat doe je?
  • Hoe voelt het?
Heb gisteren in all rust me voorgesteld hoe die dag er uit zou zien. Ik woon aan het strand, het is er warmer. Ik woon met een hele lieve vrouw die me snapt en gelukkig maakt en ik voel dat dat andersom ook zo is. Ik leef mijn passie en vermaak mensen met mijn muziek en theater, iets met veel toeristen, maar af en toe ook in het theater of een concertzaal. Ook ben ik met eten bezig, oesters natuurlijk, maar nog veel meer, misschien heb ik wel een restaurant. Ook na het visualiseren heb ik in de bus en in de trein, in de kleedkamer en zelfs tijdens het optreden steeds flitsen voorbij zien komen van mijn bestaan over, zeg maar, vijf jaar. Ik kreeg er een heel warm gevoel van en was zo nu en dan heel emotioneel, ontroerd zelfs. Het is alsof zich een pad voor me ontvouwt dat zeer aanlokkelijk is en leidt naar een gelukzalig gevoel.  Het beeld is niet helemaal helder, maar ik weet wat me te doen staat.



de link link naar de challenge



Geen opmerkingen:

Een reactie posten