maandag 28 februari 2011

JW gaat een boek schrijven

In een grijs verleden ondernam ik al eens een poging om mijn levensverhaal op papier te zetten, maar al schrijvend bedacht ik dat ik vermoedelijk slechts de toch al zwaarmoedigen onder ons daar een plezier mee zou doen. Aan de andere kant heb ik op een of andere manier sterk de behoefte om een verhaal te vertellen. Dit heb ik jaren geprobeerd door liedjes met een boodschap te schrijven, maar helaas vond ik maar zelden een podium met luisterende mensen. Iets wat al jaren lang frustreert en waar ik nog steeds mee bezig ben, Misschien ben ik wel in het verkeerde beroep terecht gekomen.

Nu is het inmiddels wel zo dat ik niet meer zo zeer de behoefte heb om te vertellen hoe mijn leven is geweest, maar streef ik eigenlijk, net als met mijn liedjes een hoger doel na. Ik wil iets vertellen waar de lezer iets aan heeft. Ter lering ende vermaak zou ik haast zeggen.

lees hier verder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten