dinsdag 12 september 2023

Een weekend on tour

Op vrijdag mocht ik voor een bruidspaar en hun gasten zingen. De bruid was een ex-collega waarmee ik jaren lang werkte bij stadsherberg de Mol te Delft. Ik was daar 25 jaar lang troubadour en zij werkte als waardgezel(lin) om een zakcentje bij te verdienen in de tijd dat ze nog studeerde. 

Op zaterdag speelde ik i.h.k.v. de Open Monumentendag in het historische centrum van Voorburg. 
Deze dames hadden als opdracht dat ze met iets historisch op de foto moesten. De troubadour was een dankbaar item. 

Op de zondag was ik uitgenodigd op het witte kasteel te Loon op Zand waar een sport evenement en een kunstmarkt werden gecombineerd met de open monumenten dag. 

Op het terras van het kasteel kwam ik bij toeval nog familie tegen. Ene mevrouw van Opstal uit Chaam en haar partner heette ook nog eens Verschuren, de meisjesnaam van mijn moeders moeder. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten